Unitatea de învăţare ,,Anotimpurile” îşi propune să răspundă la cât mai multe întrebări legate de cele patru
anotimpuri din țara noastră dar și să vină cu informații noi despre anotimpurile din alte zone ale lumii. Elevii vor descoperi
că nu peste tot în lume anotimpurile sunt asemănătoare, vor învăţa succesiunea anotimpurilor cu transformările specifice
precum și schimbările din viaţa plantelor şi animalelor. Toate acestea se vor realiza prin lecturi, cântece, jocuri, desene și
colaje.
În cadrul activităților elevii vor fi împărțiți în 4 grupe, fiecare grupă reprezentând un anotimp. Proiectul poate fi
împărțit în patru subproiecte care pot fi parcurse în fiecare anotimp al anului. Toate materialele proiectului, peste 100 de
materiale didactice ce pot fi completate (rebusuri, prezentări etc)și multe alte teste on-line pot fi găsite pe
https://drive.google.com/folderview?ddrp=1&id=0B4AQB_xUq4WaZmRCVF8wbFR6dzg# și pe celelalte link-uri menționate în
proiectul unității de învățare.
Elevii vor comunica și vor rezolva sarcinile propuse utilizând resurse digitale Web 2.0 precum și resurse OER.
Parcurgând această unitate îsi vor educa simţul pentru frumos, pentru arta prin comunicare, învăţare prin intermediul
tehnologiilor moderne, creativitatea si gândirea.
Proiectul va motiva necesitatea cunoașterii anotimpurilor, urmarindu-se ca produse finale:
Realizarea unui e-portofoliu cu date și imagini despre cele patru anotimpuri;
Realizarea unor broșuri reprezentând fiecare anotimp în parte;
Organizarea unei expozitii cu diverse lucrări specifice temeiși a unor scenete reprezentând cele patru
anotimpuri;
Rezolvarea exercițiilor propuse prin intermediul aplicațiilor kubbu.com; proprofs.com; creately.com;
bubbl.us etc.
Realizarea unei prezentări prin intermediul aplicației prezi.com;
Realizarea unui filmuleț prin intermediul aplicației Windows movie maker cu portofoliile realizate și cu poze
din timpul activităților;
Postarea fotografiilor din timpul activităților/ realizarea unor colaje pe site-ul picasa.com; slideshare.net
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu